Hello popover Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet...

* common.systemMessage *

Oszd meg!

Twitter   Facebook

Üdvözlet Egyiptomból!

Ugye emlékeztek még az Adventi nyereményjátékunkra? A fődíjat, az egyiptomi álomutat nyert játékosunk most ért vissza a nyaralásból és alábbiakat mesélte nekünk:

Kedves Randivonal!

Nagyon jól éreztük magunkat Hurghadában! Nagyon sok új élményt szereztünk. Nemcsak a szállodában pihentünk, hanem volt lehetőségünk részt venni egy egész napos luxori kiránduláson, ahol megnézhettük a karnaki templom komplexumot, Hatsepszut templomát, a Memnoni kolosszusokat, a Királyok Völgyét és még egy alabástrom műhelyben is jártunk.

Ellátogattunk Giftun szigetére is egy egész napos hajókirándulás keretében, ahol volt alkalmunk kipróbálni a könnyűbúvárkodást. Rengeteget napoztunk, a tenger vize nagyon kellemes volt.

A helyiek nagyon kedvesek és közvetlenek voltak. A szállodával is nagyon meg voltunk elégedve, nagyon szép volt a kilátás a szobánkból, még egy kis erkély is tartozott hozzá, amin napozni is lehetett.

Az ételek nagyon finomak voltak, sok helyi jellegzetességet kóstoltunk meg.

Sajnos nagyon gyorsan eltelt ez az egy hét, még nagyon szívesen maradtunk volna, hisz rengeteg látnivaló van még arra.

Köszönjük a lehetőséget, nagyon reméljük lesz még alkalmunk visszamenni!