Hello popover Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet... Lorem ipsum dolor sit amet...

* common.systemMessage *

Rendben

Mégsem

Így tedd boldoggá a munkavállalóidat! szep11

Címkék

Kapcsolódó bejegyzések

Oszd meg!

Twitter   Facebook

Így tedd boldoggá a munkavállalóidat!

 
Ha a wellbeeing Nálatok is prioritás, pályázzatok ti is a gondoskodó vállalat címért!
 

Benefit_Cover3_A4_Fekvo masolata

Minden rosszban van valami jó, tartja a mondás. És tényleg!

Bombaként robbant a hír tavaly nyáron: az eddigi megszeretett és megszokott cafeteria elemek 2019-től már nem kedvezményes adókulccsal adóznak, hanem bérként.
Mindezt akkor, mikor amúgy is lasszóval és katonai távcsővel keresik a toborzási specialisták a hadrafogható munkaerőt.
 
A helyzet különösen delikát…
 
Viszont mégis most izgalmas HR-esnek lenni: ki kell alakítani egy új, az új idők kihívásainak és a munkaerőpiac felé sebesvonatként közeledő Z-generáció igényeinek is megfelelő packettet.
De hogyan?
Elég venni pár babzsákot, meg egy csocsóasztalt? Vagy mit tehet ebben a helyzetben a HR-es?
 
Ennek a dilemmának a megoldására alapította meg a 20 éve béren kívüli juttatások sportszekciójában utazó AYCM SportPass a beneFit Prize elnevezésű díjat.
 
A díj azokat a kis-, közép- és nagy vállalatokat tünteti ki, kik már meglévő gyakorlataikat, megoldásaikat bemutatva mondják el, hogy ők hogyan tudják megszerezni, majd megtartani a tehetséges munkaerőt.
 
A 10 témakörben kiírt pályázatot neves szakmai zsűri bírálja el, majd a vállalatok egy-egy saját microsite-on mutathatják be a legjobb közösségépítő, lélekemelő praktikáikat, nekik vajon hogyan sikerül megtartani és boldoggá tenni a munkavállalóikat.
 
A megvalósított jóságok egy ötletládába kerülnek, melyből szabadon szemezgethetnek a HR szakemberek, a pályakezdőknek, álláskeresőknek pedig egy kiváló módszer arra, hogy testre szabhassák elvárásaikat a leendő munkáltatójukkal szemben.
 
A díjazott vállalatok pedig mint példaképek mutatkozhatnak be a nagy nyilvánosság előtt, ezzel építve brandjüket, mágnesként vonzva az ügyes, dolgos munkaerőt.
 
A többi vállalat számára ezután már könnyebb lesz egy okos, pragmatikus és személyre szabott juttatási portfóliót összeállítani a munkavállalóik számára.
 
A pályázat kiírói reményei szerint mindezzel érvényre juttatják a benefitek eredeti célját: mely növeli a lojalitást, a gondoskodást a vállalat részéről; olyan plusz törődést, mely már túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.
 
Nézzük meg együtt, hogy a Te céged hol tart a vállalati egészségkultúra kialakításában! Pályázzatok